Menu

25 March 2009

Adakah buat pau = masak pau.

Gambar ini ada kena mengena dengan yang hidup pada tarikh post ini dimasukkan. iaitu pakcik kat kafe lot 4 uia kuantan.

aku amik gmbar ni sbenarnya nak tambah gambar kat post aku yang ni. tp dah aku kurang berkesempatan nak update blog skrg, jd aku letakkan la sbagai autopost je.

mulanya pakcik ni xprasan, aku snap satu tp xjelas.jadi aku dekatkan lagi, snap.! dia tengok pulak.ok la tu.nasib baik dia tak minta royalti pa pe.sbagai krdit, aku promote skit eh.Lot4 ni popular dgn masakan panas sbb kafe lain slalu buat masakan panas malam je..tp lot4 jadikan masakan panas sebagai sajian utama.nasi ayam mama pun sedap.dan lagi satu, sbagai langkah mmboikot israel, lot4 mengambil langkah kreatif menukarkan nama Nasi Goreng USA kepada nasi Goreng UIA.hebatkan.
*pakcik, saya dah promote..no royalty for this picture aa..*

adakah pakcik ni sedang membuat pau? atau memasak pau? terang lagi bersuluh aku lihat pakcik ni keluarkan pau dari bungkusan plastik dan hanya mengukurnya di dalam rak tu.oh..memasak tidak sama dgn membuat.

ada apa pada pau?

No comments:

Post a Comment