Menu

28 January 2009

Aku dan SET 1

Set 1 ? apa itu? itulah panggilan utk set Dunkin Donuts yg aku tgh makan. dapat 2 donat dan 1 cawan kopi. er..dunkin termasuk dlm pelabur Israel tak?

aku tgh lepak kat petronas sg.besi. menunggu sebuah kenderaan pick me up.hari ni baru aku balik kuantan. aiya..manyak lewat.dah terlepas kelas utk arini. tak sengaja ma..apa yg kita rancang,tak semestinya itu yg berlaku. Dia yg tentukan.

utk penuhkan skit entry ni, aku citer la skit eh pasal tempa indah aku ni. Petronas sg.Besi.
kat sini, ada tempat isi minyak (of course la kan), pastu ada tempat isi angin tayar (ai..tu pun nak habaq ka), ada macD (boikot!!) , ada Dunkin (err..aa..). sebelah ngan highway sibuk, masuk simpang sbelah tu je sampai Astro, lajak skit sampai bukit jalil. aa..apa lagi eh..nak tau ape tanye la.hihi.

"aku cinta.woo..wo.woo...hanya engkau yg mampu, takhlukkan hatiku..." < petikan lagu yg aku sedang dgr.takde pa pe yg penting pun. =) see ya..!

2 comments:

  1. weh..ni la post yg penuh inspirasi.hihi.bukan xde idea.tp xde masa.

    ReplyDelete