Menu

16 January 2009

Aku dan sebuah mesin kiosk.

aku dan sebuah mesin kiosk. aku tidak mengerti kenapa aku post tentang ini. snap gambar ni pun guna hp je.semua ni gara-gara aku rasa seperti ada relation yg sgt rapat dengan mesin tersebut. Mengapa?

terus terang, post ini hanyalah untuk merapu, kepada yg masih setia membaca hingga perkataan INI, maka anda setia menerima rapuan aku.

mari aku kenalkan korg dengan mesin hebat ini, ia sezaman dengan mesin masa doremon, aku panggil mesin kiosk sbb memang namanya pun mesin kiosk.

fungsinya, pelbagai. sangat berjasa kepada student2 kampus.ia mampu melakukan kerja yg hebat kerana ia adalah gabungan beberapa devices yg mengkagumkan. ia ibarat serba boleh seperti inspektor gajet, canggih seperti robocop IV, mesra pengguna seperti Wonderpet dan pelbagai lagi.

Ia bekerja dengan setia, menanti di satu tempat saja tanpa jemu, siang dan malam, sejuk atau panas. aku kagum. aku kagum akan kebolehan mesin ini. ia sungguh hebat.

antara fungsi yg mampu dilakukan :-

1.membekalkan topup tak kira masa

2. melakukan tugasan mencetak gambar

3. membekalkan content hp yg sungguh menarik

hebat bukan?

tetapi, makin la aku mengagumi mesin ini, makin mengenali beliau, makin banyak kelemahan yg aku temui...oh mesin kiosk.

terima kasih atau kelemahan mu itu. (hanya aku dan segelintir masyarakat disekitar ku sahaja yg memahami)

No comments:

Post a Comment