Menu

10 June 2009

UIA Kampus Gombak atau Kuantan


aku dilanda dilema.tak la dilema sgt.cuma rasa la skit.dok gombak ke dok kuantan lagi best.aku antara batch yg mulakan degree trus g kuantan.tak pernah merasa kampus gombak.jd dah selesa kat sana.tiba2 shortsem amik kat gombak, best la pulak. kat sini mcm2 ada.kat kuantan pun mcm2 ada cuma kat sini lebih match dgn aku punye needs.

aku leh bersukan mcm2, aku leh kluar dgn senang dan cost efetif, aku leh hack mesin2 yg aku nak, aku leh buli kwn2, aku leh mkn kat kafe atau kat luar. panjangkan skit pasal bersukan tu, aku leh slalu g swim, g memanah, g court yg ada mcm2 sukan.g jogging.g lepak kat mana2 smpai pagi.best.!

+Kat kuantan pulak...

ada banyak spot untuk camping, buat aktiviti adventure, iklam dan suasana yg hampir sama dgn hometown aku, Baling. pekan yg tak besar sgt, tak perlu pusing2 highway bila nak pegi. err..ape lagi..

see..bila aku compare, aku dapati aku melebihkan gombak daripada kuantan. bila kira2 blk mmg betul jgk.dok kat gombak aku senang nak balik kedah atau umah abg aku kat puchong.klu dok kuantan, kena bayar tiket 2 kali.nak balik kl dah risau tiket ke kedah ade ke tak.nak keluar pulak, kat kuantan teksi rm15 skali trip, prebet sapu pulak paling murah rm7, kat gombak, skali kluar nek rapid tiket rm1, balik jap g pun leh guna lagi. tp bila campur2 balik ngan tambang lrt, lebih kurang jgk la.

bila fikir masak2, aku akur.aku tetap redha dgn ape yang ade skrg. sbenarnya xde la kisah sgt kat mana pun.best gak kat kuantan.aku pun dah terfikir nak family aku sendiri nnti stay kat kuantan. utk waktu stdy ni je keadaan lebih slesa di kampus gombak. xpe la kan.

3 comments:

  1. huahuahua..
    mmg dok gombak ni save...
    sume ade je..tp aku tringin gak nk merase kuantan..hehehe

    ReplyDelete
  2. hah.moh la g kuantan.keh keh.
    pantai banyak leh lepak.

    ReplyDelete
  3. sejak bila ang dok kuantan?????????
    x habaq pon noooooo

    ReplyDelete